Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

  

                                     Cera di Cupra  κρεμα χεριων και κρεμα προσωπου 





σημερα θα σας πω για τα προιοντα της Cera di Cupra την κρεμα χεριων και την κρεμα προσωπου..........
η κρεμα χεριων ειναι παρα πολυ καλη......αφηνε τα χερια μου βελουδινα, ενω στεγνωνει γρηγορα και χωρις να αφηνει λιπαροτητα................
η κρεμα προσωπου ειναι καταλληλη για ξηρες επιδερμιδες και ειναι θρεπτικη και πλουσια ενυδατικη οταν την δοκιμαζα μου αφηνε μια αισθηση δροσιας και το προσωπο μου ηταν βελουδινο μου αρεσε πολυ το αρωμα τρανταφυλλου.........φυσικα υπαρχουν πολλα προιοντα της εταιριας........... εσεις κοριτσια μου εχετε δοκιμασει την συγκεκρημενη εταιρια???πως σας φανηκαν?




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

🎈Ιnaessentials -Οργανικό ανθόνερο λεβάντας & Βιολογικό ροδόνερο -review🎈

  Γεια σας γεια σας κορίτσια μου Σήμερα θα σας μιλήσω για τα βιολογικά προϊόντα από την εταιρία  inaessentials   Ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάπο...